PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Segment modowy w USA polaryzuje się, sklepy ze średniej półki padają

Autor: Bankier.pl 30 kwietnia 2018 09:45

Handel detaliczny w USA przeżywa ostatnio wstrząs. Liczba zamykanych sklepów jest tak duża, że sektor jest na dobrej drodze, aby pobić w tym zakresie w bieżącym roku rekord. Jednak problem nie dotyczy całej branży. Jak podaje Quartz, francuski holding Kering, który skupia producentów markowych produktów ma za sobą zdumiewająco dobry początek roku - informuje serwis bankier.pl.

Dzięki markom takim jak Gucci, Saint Lauren czy Bottega Veneta (które odpowiadają za 80 proc. jego sprzedaży) Kering zanotował w pierwszym kwartale roku w USA tak duży, a może nawet większy niż w innych regionach wzrost sprzedaży. USA są oczywiście dla holdingu największym rynkiem zbytu w Ameryce Północnej.

Dyrektor finansowy grupy Jean-Marc Duplaix wyjaśnił, dlaczego jej marki odnoszą tak znakomite wyniki w USA. Głównym powodem jest znacząca poprawa, jaka zaszła w branżowym otoczeniu w Stanach Zjednoczonych. Brzmi to paradoksalnie w świecie, w którym trwa masowe zamykanie sklepów z odzieżą. Jak to wyjaśnić? Branża wyraźnie podzieliła się na dwie części. Najwyższy (luksusowy) i najniższy segment rynku ma się znakomicie, podczas gdy środkowy doświadcza zapaści.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,64

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.