Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sephora na EEC: Mamy sposoby, by w zakupach e-commerce zastąpić odczucia i emocje

Handel internetowy będzie umacniał pozycję, pojawi się również presja na ostatnią milę. - Już teraz rynkowa gra toczy się w oparciu, m.in. o doświadczenie i dostawy. Ta „kula u nogi”, jaką zawsze była logistyka w e-commerce, teraz może stać się akceleratorem jego wzrostu - mówi Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce Sephora.
Reklama

- Mamy do czynienia z redefinicją omnichannelu, gdzie klient w spójny sposób może przechodzić między kanałami - uważa Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce Sephora i podkreśla, że COVID w istotny sposób zmienił handel, nastroje i zachowania konsumenckie. - Klienci będą chętniej i częściej kupowali online - zapewnia Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce Sephora i podkreśla, że handel internetowy nie jest już tylko dodatkiem do biznesu, ale stanowi główny kanał, który w czasie pandemii generował zyski lub utrzymał firmę.

Rynek beauty bazuje na odczuciach i emocjach. - Produkty modowe i w kategorii luksusowej kupujemy oczami, będąc fizycznie w sklepie. Nie ma możliwości przeniesienia tych doświadczeń do internetu. Sephora ma jednak inne opcje: jest tzw. „domem marek” jako część koncernu LVMH i pokazuje swoje brandy w atrakcyjny sposób. Dodatkowo mamy do dyspozycji pewne narzędzia, które pomogą w doborze produktu, m.in. quiz na stronie pozwalający na dobór odpowiednich, np. perfum, możliwość filtrowania oferty, wysyłka testerów czy eventy.

czytaj całość na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.