Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sephora w Arkadii z automatem do odioru zamówień click&collect

Flagowa perfumeria Sephora w Polsce, zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia 5 września powita klientów w nowej odsłonie. Na odwiedzających czeka wiele nowości dostępnych wyłącznie w tej perfumerii m.in. strefa barberska, strefa chilloutu, strefy partnerskich marek.
Reklama

W perfumerii pojawi się Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidulanym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym, BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów, czy Strefa relaksu - Chillout Zone - miejsce, w który można wygodnie poczekać na konsultację.
We flagowej perfumerii pojawi się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.
Na odwiedzających czekać będzie również usytuowana tuż przed wejściem do Sephora, tropikalna wyspa marki makijażowej TARTE, która debiutuje w Polsce.

Powiększona Sephora będzie liczyć 600 mkw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum