PARTNER PORTALU

Sephora w Galerii Mokotów działa w nowym koncepcie

Property News 23 maja 2018 14:27

Sephora w Galerii Mokotów zyskała nowe oblicze, które ma nie tylko zainteresować klientów, ale zachęcić ich do testowania produktów i usług sieci. To pierwsza w Warszawie i trzecia w sieci perfumeria, która od dziś będzie działać w nowym koncepcie.

Zmodernizowana perfumeria, otwarta 23 maja, o powierzchni 400 mkw. to wizytówka sieci, będąca kolejną odsłoną nowego konceptu. Jego wdrażanie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku.

- Chcemy połączyć dwa światy: sklepów stacjonarnych i e-commerce - mówi Jarosław Sroczyński, p.o. dyrektor handlowy Sephora Polska. - Wprowadzamy nowe marki, które dotychczas były prezentowane wyłącznie w sklepie internetowym, a nasz nowy "Beauty Hub" ma być sercem perfumerii. To nowa strefa dedykowana klientom, którzy chcieliby przetestować nowy asortyment, wykonać bezpłatny 15-minutowy makijaż lub skorzystać z innych usług oferowanych przez Sephorę lub partnerów sieci.

Pierwsze salony w nowym koncepcie działają już we wrocławskiej Wroclavii i w szczecińskim Galaxy.

- Galeria Mokotów jest pierwszym warszawskim centrum handlowym, w którym wprowadziliśmy nowy koncept, czekamy też na otwarcie gdańskiego Forum - zapowiada Jarosław Sroczyński. - Zakładamy, że sukcesywnie będziemy wprowadzać nową odsłonę do wszystkich naszych perfumerii.

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Niebawem w perfumerii zadebiutuje też personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora.

- Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty Hub, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10194
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.