Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sieć H&M notuje wzrost zysku pierwszy raz od dwóch lat

H&M odnotował swój pierwszy wzrost kwartalnego zysku przed opodatkowaniem od ponad dwóch lat – podaje Reuters.
Reklama

W ostatnim czasie spółka wydaje znaczne kwoty na ożywienie swojej działalności, ponieważ od lat zysk spółki spada, a zapasy rosną. Powodem jest spowolnienie sprzedaży w najważniejszych sklepach marki H&M.

W okresie od czerwca do sierpnia zysk przed opodatkowaniem H&M przekroczył oczekiwania rynkowe, wzrastając do 5,0 mld koron (507 mln USD) z 4,01 mld rok wcześniej. Według danych Refinitiv analitycy prognozowali średnio wzrost do 4,93 mld koron. Zysk wzrósł po raz pierwszy od drugiego kwartału 2017 r.

- Dalszy wzrost sprzedaży w pełnych cenach i redukowanie przecen przyczyniły się do 26-proc. wzrostu zysku operacyjnego w trzecim kwartale – mówi dyrektor generalny Karl-Johan Persson.  Wzrostowi zysków sprzyjało także przyspieszenie wzrostu sprzedaży. H&M powiedział 16 września, że ​​wzrost sprzedaży w tym kwartale był najwyższy od trzech lat. Przyczyniły się do tego: dobrze dobrana kolekcja letnia i zwiększenie udziałów w rynku.

Przypomnijmy, spółka Forever 21, konkurent sieci H&M, posiadający sieć sklepów stacjonarnych, 30 września złożył wniosek o ogłoszenie upadłości.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.