Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć reklamowa BBDO zakończyła współpracę z siecią Douglas

Jak podają niemieckie media branżowe, BBDO zrezygnowała z roli wiodącej agencji kreatywnej Douglasa - informuje press.pl
Reklama

Pełniła ją od lipca ub.r. Wartość zlecenia obejmującego obsługę 19 europejskich rynków, m.in. Polski, szacowana była na 100 mln euro. Powodem rozstania miały być różne wizje modelu współpracy między agencją a klientem. W ub.r. z podobnych względów z kooperacji siecią perfumeryjną zrezygnowała agencja Thjnk.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum