PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sieć Top Secret chce rosnąć o 20 sklepów rocznie

Autor: PAP Biznes 24 kwietnia 2018 11:00

Grupa Redan zakłada dalszy wzrost rentowności modowej sieci Top Secret - poinformowali na konferencji przedstawiciele grupy Redan.

„Widzimy przestrzeń, by Top Secret miał w przyszłości lepsze wyniki. (…) Widzimy cały czas przestrzeń, by zwiększyć intensywnie sprzedaż, sprzedaż z metra, z e-commerce i zwiększyć marżę handlową”- powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.
 
W 2017 roku przychody sieci Top Secret spadły o 4,1 proc. rdr do 240,4 mln zł. Marża handlowa wzrosła o 3,6 p.p. do 46,1 proc. Zysk na sprzedaży wyniósł 4,8 mln zł, czyli o 10,5 mln zł więcej niż w 2016 roku.
 
Kruszyński poinformował, że głównym motorem wzrostu marży w Top Secret będzie rozwój sieci sklepów.
 
Top Secret planuje powiększanie sieci w tempie od 2 do 3,5 tys. m kw. rocznie, co daje ok. 20 sklepów netto w skali roku.
 
Na koniec 2017 roku sieć Top Secret miała w Polsce 225 placówek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,19

  • Śr

    2,74

  • Min

    2,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.