Silesia Outlet z marką Adidas

Salon adidas w Silesia Outlet liczy 807 mkw. powierzchni.
Oferta salonu outletowego adidas to szeroka propozycja ubrań, obuwia i akcesoriów dla amatorów sportowych aktywności niemal wszystkich dziedzin: biegania, fitnessu, piłki nożnej, czy pływania. Całość uzupełniają kolekcje „lifestylowe”.
Salon outletowy w Silesia Outlet został urządzony w najnowszym koncepcie marki - Homecourt, skupiającym uwagę klientów na pozytywnych emocjach, wynikających z uprawiania sportu i dobrej atmosferze zakupów.
Przeczytaj także:
W salonie w Silesia Outlet dominuje czerń, szarości i biel. Przebieralnie i poszczególne elementy sklepu zbudowane zostały również z modnych, betonowych ścian i konstrukcji. Całość uzupełniają wielkoformatowe tapety z wizerunkiem sportowców, kibiców i obiektów sportowych, a oferta salonu została wyeksponowana, dzięki oświetleniu punktowemu.
Silesia Outlet to najnowsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Na 12 000 mkw. powierzchni gromadzi 60 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych.
Przeczytaj także:
Silesia Outlet mieści się w Gliwicach - w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 i drogi krajowej nr 78 w kierunku Rybnika. Na kierowców czeka tam 3000 miejsc parkingowych. Zarządcą Silesia Outlet jest NEINVER - lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu w Europie. Centrum zostało otwarte 27 marca tego roku.

-
Irenka 2019-09-06 22:48:32
Tez sporo fajnych rzeczy ostatnio kupilam :) teraz wyprzedaze sezonu jeszcze sa wiec okazje w kazdym sklepie
-
enny 2019-09-05 21:00:27
Najlepszy sklep na śląsku aktualnie, ciuchy często w takich promkach że można na cały rok się obkupić
-
Megy 2019-09-04 21:09:03
Łohohoh, słyszałam że ogromny ten adidas, więc wybieram się w weekend na zakupy
- Nd 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- Nd 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- Sb 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.