Polska marka z pierwszymi salonami we Włoszech i w Grecji

Klienci nowych lokalizacji znajdą w nich pełen asortyment marki, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki i elementy wyposażenia wnętrz. Jeszcze w tym roku salony Sinsay pojawią się w kolejnych europejskich miastach, w tym m.in. w Mediolanie, Salonikach czy Atenach.
Portfolio LPP obejmuje pięć marek modowych, których oferta dostępna jest za pośrednictwem sklepów online i ponad 1,8 tys. salonów stacjonarnych w blisko 40 krajach. Zmiany w globalnej gospodarce spowodowały przekierowanie działań biznesowych spółki w stronę Europy Południowo-Zachodniej. Otwarcie pierwszych salonów Sinsay we Włoszech i w Grecji to kolejny etap planowanej ekspansji oraz rosnącego zainteresowania ofertą marki. W ujęciu omnichannelowym najmłodszy brand LPP odnotowuje obecnie największą dynamikę wzrostu – na poziomie 70 proc r/r, a jego sprzedaż w trzecim kwartale ub. r. przekroczyła 1,7 mld zł.
Otwarcie Sinsay w Grecji
Otwarty 27 stycznia br. sklep stacjonarny Sinsay w greckim Heraklionie to lokal o powierzchni ponad 1 tys. mkw. Wystrój wnętrza bazuje na jasnych i subtelnych kolorach, stanowiących tło dla energetycznych i barwnych kolekcji marki. Ofertę odzieży i akcesoriów uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz, zabawki, akcesoria dla zwierząt oraz kosmetyki. Nowoczesną aranżacją wyróżnia się także pierwszy włoski salon stacjonarny Sinsay o pow. ponad 1,4 tys. mkw, otwarty 20 grudnia ub. r. w Marcon, w prowincji Wenecja. Z kolei już w pierwszym kwartale br. LPP planuje otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego marki w stolicy mody – Mediolanie, a w kolejnych miesiącach także w greckich Salonikach, czy Atenach.
Sinsay zadebiutował na rynku w 2013 r. otwierając pierwsze salony w największych miastach w Polsce. W tym samym roku rozpoczęto ekspansję zagraniczną, uruchamiając sklepy stacjonarne w Czechach i na Litwie.