Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż kosmetyków do makijażu napędza rynek urody i higieny osobistej

W ubiegłym roku sprzedaż kosmetyków do makijażu w Polsce po raz pierwszy przekroczyła poziom 2 mld zł. W tym roku ma się zwiększyć o ponad 5 proc., co oznacza ponad dwukrotnie szybsze tempo wzrostu niż w całym naszym regionie – wynika z prognozy firmy badawczej Euromonitor International, do której dotarła „Rzeczpospolita".
Reklama

W rezultacie kosmetyki kolorowe nadal będą lokomotywą polskiego rynku urody i higieny osobistej, którego wartość ma się w tym roku zwiększyć o nieco ponad 3 proc. – do 17,9 mld zł.

Ta lokomotywa może jeszcze przyspieszyć dzięki aktywności marketingowej firm kosmetycznych – w tym rodzinnej spółki Inglot, właściciela najbardziej znanej w świecie polskiej marki produktów do makijażu. W ostatni czwartek kwietnia spółka oficjalnie wprowadziła na polski i globalny rynek zapowiadaną już od początku miesiąca nowość – limitowaną serię 70 kosmetyków opracowanych we współpracy ze znaną aktorką i piosenkarką Jennifer Lopez. Obie strony zapewniają, że gwiazda miała wpływ zarówno na kampanię marketingową, jak również na dobór kosmetyków i wygląd opakowań w firmowanej przez siebie serii - czytamy w serwisie rp.pl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum