Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Strefy eobuwie.pl w sklepach CCC. Pomysł na synergię w Grupie

Eobuwie.pl i CCC wzmacniają synergię, uruchamiając nowy koncept zakupowy. W wybranych salonach CCC powstają interaktywne strefy eobuwie.pl z dostępem do najpopularniejszych usług brandu, w tym Rezerwuj i Przymierz czy skanera esize.me.
Reklama

Pierwsza nowa strefa marek uruchomiona już została w Galerii Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju.

Strefy eobuwie.pl w sklepach CCC

Strefy eobuwie.pl to interaktywne przestrzenie zakupowe, dzięki którym klienci odwiedzający salony CCC, mogą zapoznać się z ofertą multibrandowej platformy oraz skorzystać z rozwiązań znanych ze stacjonarnych sklepów eobuwie.pl. W każdej ze stref możliwe jest przeglądanie na tabletach asortymentu eobuwie.pl, składanie i odbiór zamówień Rezerwuj i Przymierz, wykonanie skanu 3D stóp czy zwrot i reklamacja produktów. Dodatkowo, strefy wyposażone są w punkty skanowania kodu QR, dzięki czemu ułatwiają pobranie aplikacji mobilnej.

- Eobuwie.pl to marka, która z powodzeniem rozwija dzisiaj swoją sieć sklepów stacjonarnych. Sercem naszej działalności pozostaje jednak e-commerce, dlatego cieszymy się, że korzystając z bogatego doświadczenia CCC i synergii, jaką daje nam Grupa, możemy zaproponować zupełnie nową jakość zakupów. Dzięki strefom eobuwie.pl będziemy jeszcze bliżej klientów, dostarczając im omnichannelowych doświadczeń w formacie smart digital – komentuje Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail w MODIVO SA.

Minimalistyczny i interaktywny koncept stref eobuwie.pl łączy korzyści ze światów online i offline. Dzięki usłudze Rezerwuj i Przymierz klienci mogą zamawiać produkty z internetowej, liczącej już ponad 800 marek, oferty eobuwie.pl do odbioru w wybranej przez siebie strefie. Usługa jest darmowa, a klient dopiero w sklepie podejmuje decyzję o zakupie.

Synergia CCC i eobuwie.pl

- Strefy eobuwie.pl w sklepach CCC pozwalają klientom dokonać w jednym miejscu odbioru, przymiarki i opłaty zamówienia online. Oferują także pełną obsługę posprzedażową i wzmacniają omnichannelowy model sprzedaży, dzięki kierowaniu do aplikacji mobilnej - powiedział Maciej Buba, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w CCC. – Jestem przekonany, że synergia CCC i eobuwie.pl, przełoży się na jeszcze większą wygodę dla klienta, który jeszcze chętniej będzie wracał do naszych sklepów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum