Styczniowa sprzedaż CCC wyższa o 34 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy CCC (wszystkie kanały sprzedaży) za styczeń 2019 wyniosły 309,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 34 proc. (bez uwzględnienia działalności CCC Germany).

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za styczeń 2019 wyniosły ponad 222 mln zł (w tym 3,7 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 38,5 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 37 proc. (bez uwzględnienia działalności CCC Germany).
Przychody w kanale internetowym za styczeń 2019 wyniosły 84,7 mln zł (w tym 1,6 mln zł Karl Vögele AG i 2,1 mln zł DeeZee Sp. z o.o.) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 45 proc.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama