Super-Pharm stawia na "zielone półki". Hitem sprzedaży sieci żel Holika Holika

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2021 10:14

Super-Pharm stawia na "zielone półki". Hitem sprzedaży sieci żel Holika Holika fot. materiały prasowe

Jednym z najsilniejszych trendów roku 2021 jest powrót do natury. Wie o tym Super-Pharm, który wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Na ich półkach znajdziemy ponad 580 produktów od 26 marek.

W ostatnich miesiącach dużą popularnością cieszą się produkty pozbawione sztucznych składników i chemicznych dodatków.  Super-Pharm w swoich drogeriach wprowadził specjalnie oznaczone zielone strefy. Znajdziemy je w 3 kategoriach – pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała oraz sprzątanie. Na zielonych półkach umieszczone zostały produkty z podkategorii takich jak bio, natural, eco, vegan czy zyskująca na popularności pielęgnacja azjatycka.  

- Zielona strefa to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager sieci Super-Pharm. – Klienci są coraz bardziej świadomi, to widać w ich codziennych wyborach. Dużą wagę przykładają do składu produktów, rodzaju opakowań, a także ich wpływu na środowisko. Jednym z naszych głównych celów na rok 2021 jest poszerzanie oferty produktowej ze strefy eko.

Bestsellerem wśród naturalnych produktów do pielęgnacji dostępnych w Super-Pharm jest aloesowy żel do mycia twarzy Holika Holika. Do najpopularniejszych brandów zaliczają się również: Yope, Body Boom, Miya, Resibo, D’Alchemy, Orientana oraz NaturlaMe. W kategorii gospodarstwa domowego – Frosch, Only Eco oraz Yope.

Spółka Super-pharm w Polsce w roku finansowym 2018/2019 miała 2,575 mln zł zysku.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8281

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,69

  • Śr

    4,36

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.