Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tatuum zadebiutuje w Rumunii

Trzy i pół roku temu, gdy fundusz Paan Capital zainwestował w Tatuum, rozpoczęła się restrukturyzacja marki. - Przyznam, że pierwsze dwa lata były bardzo trudne. Dziś jesteśmy gotowi na odważną ekspansję. W tym roku planujemy otworzyć minimum 20 sklepów. Powiększymy sieć w Czechach i na Węgrzech. Chcemy zadebiutować w Rumunii i wrócić do Rosji – zapowiada Paweł Kapłon, CEO Paan Capital, właściciela Tatuum.
Reklama

Z jakim wynikiem zakończyliście miniony rok?

Paweł Kapłon, CEO Paan Capital, właściciela Tatuum: Wszyscy się dziwią, że jako inwestor, wolę mówić o produkcie, a nie o wynikach. W minionym roku skupialiśmy się na dalszej poprawie efektywności biznesu. Rok zakończył się obrotami ponad 145 mln zł i wynikiem EBITDA 15 mln zł. Najbardziej zadowolony jestem z tego, że aż przez osiem miesięcy zwiększaliśmy o ponad 20 proc. sprzedaż LfL, czyli na porównywalnej bazie sklepów. Poza tym w każdym kwartale notowaliśmy najwyższą efektywną marżę brutto na tle spółek giełdowych – średniorocznie na poziomie 62 proc. Zawdzięczamy to między innymi optymalizacjom w zarządzaniu strukturą oferty oraz polityce cenowej i rabatowej. Jednak głównym elementem wzrostu sprzedaży i marży brutto jest ogromna praca, jaką wykonaliśmy, by wzmocnić produkt.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum