Tatuum zadebiutuje w Rumunii

Z jakim wynikiem zakończyliście miniony rok?
Paweł Kapłon, CEO Paan Capital, właściciela Tatuum: Wszyscy się dziwią, że jako inwestor, wolę mówić o produkcie, a nie o wynikach. W minionym roku skupialiśmy się na dalszej poprawie efektywności biznesu. Rok zakończył się obrotami ponad 145 mln zł i wynikiem EBITDA 15 mln zł. Najbardziej zadowolony jestem z tego, że aż przez osiem miesięcy zwiększaliśmy o ponad 20 proc. sprzedaż LfL, czyli na porównywalnej bazie sklepów. Poza tym w każdym kwartale notowaliśmy najwyższą efektywną marżę brutto na tle spółek giełdowych – średniorocznie na poziomie 62 proc. Zawdzięczamy to między innymi optymalizacjom w zarządzaniu strukturą oferty oraz polityce cenowej i rabatowej. Jednak głównym elementem wzrostu sprzedaży i marży brutto jest ogromna praca, jaką wykonaliśmy, by wzmocnić produkt.