Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

TEDi w budynku Półwiejska 2

W październiku na poznańskiej mapie handlowej pojawi się kolejny sklep marki TEDi, oferującej szeroki asortyment związany z gospodarstwem domowym.
Reklama

Nowy lokal – o powierzchni niemal 975 mkw. - będzie mieścił się w budynku Półwiejska 2. Właściciela inwestycji w transakcji reprezentowała firma doradcza Colliers.

TEDi to niemiecka marka ekonomiczna, która już od 2018 roku zaopatruje Polaków m.in. w środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt. Sieć rozwia się w bardzo dynamicznym tempie - od momentu wejścia do Polski uruchomiła już 103 sklepy i planuje dalszą ekspansję. Nowych lokalizacji szuka w całym kraju, jednak wśród priorytetów stawia rozwój m.in. w Wielkopolsce, w woj. warmińsko-mazurskim, lubelskim, świętokrzyskim czy podkarpackim.

Otwarcie sklepu w Poznaniu to ważny punkt realizacji tej strategii. Jako że w dużych miastach spółka skupia się głównie na dobrze zlokalizowanych galeriach handlowych, nie bez znaczenia pozostaje także sam obiekt, w którym sieć wynajęła powierzchnię. Półwiejska 2 to nowoczesny projekt mixed-use położony w ścisłym centrum Poznania, przy głównym miejskim deptaku. Sześciokondygnacyjny obiekt klasy A oferuje łącznie niemal 10 tys. mkw. powierzchni, z czego ponad 6 tys. mkw. na dwóch poziomach zajmują lokale handlowo-usługowe, a ponad 3 tys. mkw. przeznaczone jest pod biura. W budynku do dyspozycji klientów znajduje się dwupoziomowy parking z blisko 100 miejscami postojowymi. Wśród głównych najemców obiektu znajdują się już Aldi, Calypso Fitness, Pepco, Dealz, Starbucks, ING Bank, Mc Donald’s, Cukiernia Sowa i Jean Louis David.

- Cieszymy się że TEDi dołączy do grona najemców znajdujących się w części handlowej budynku Półwiejska 2 - koncept będzie doskonałym uzupełnieniem aktualnej oferty obiektu. Marki ekonomiczne od lat zdobywają serca klientów szeroką ofertą produktową i atrakcyjnymi cenami. Ostatnie miesiące spowodowały znaczny wzrost zainteresowania polskich konsumentów zakupami w tego typu sklepach – to sprawia, że sieci ekonomiczne są obecnie jednym z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – mówi Agnieszka Piekarska, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.