Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Top Secret z niższą sprzedażą w kanale e-commerce

Sprzedaż towarów Top Secret we wrześniu 2019 r. wyniosła łącznie ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. porównując do września poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż Top Secret wyniosła ok. 167 mln zł i była ok. 1 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W tym przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2019 wyniosły 2,4 mln zł co oznacza spadek o 9% w stosunku do września 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,4 mln zł i była ok. 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Reklama

Sprzedaż w Polsce zwiększyła się we wrześniu o ok. 9% r./r. a samych sklepach Top Secret – o ok. 12%. Było to rezultatem sprawnie przeprowadzonych działań promocyjnych. Jednocześnie udział sprzedaży towarów z poprzednich sezonów w sklepach Top Secret zwiększył się ponad dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego. O 40% r./r. zmniejszyła się sprzedaż na rynkach zagranicznych.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2019 wyniosła 34,8 tys. mkw., tj. była o 4% niższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Przypomnijmy: W związku z zakończeniem sprawowania kontroli z dniem 18 lipca 2019 r. nad spółką TXM SA w restrukturyzacji dane dotyczące sprzedaży tej spółki nie są publikowane przez Redan S.A. Raporty okresowe za poszczególne okresy 2019 Grupy Kapitałowej Redan będą również uwzględniać przychody ze sprzedaży towarów grupy kapitałowej TXM SA w restrukturyzacji z działalności kontynuowanej do dnia zakończenia kontroli w wysokości 123 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.