Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tymbark z aktywacją na TikToku

Tymbark zaprezentował rozszerzenie kampanii „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk” w aktywacji na platformie TikTok.
Reklama

Tymbark zaprezentował nowatorski filtr na platformie TikTok. Marka nawiązała w nim do głównego punktu nowej kampanii, czyli kawałka rapowego. Fani, korzystając z filtra, mogą tworzyć własne wariacje rapowego hitu. Filtr stworzony we współpracy z TikTokiem jest pierwszym takim rozwiązaniem zaprezentowanym na platformie w skali światowej/europejskiej. Do współpracy zostali zaproszeni polscy TikTokerzy, między innymi Marysia Jeleniewska oraz Ewelina Ross.

Aktywacji towarzyszy konkurs, w którym główną nagrodą są nerki powstałe w kolaboracji z Marysią Jeleniewską. Nagroda dodatkowa to orzeźwiające boxy, w skład których wchodzi lodówka piknikowa, głośnik JBL oraz ręcznik plażowy w kształcie Kapselka. Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć własną wariację wykorzystując filtr na TikToku. 

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja WebTalk, a zakupem mediów zajął się Starcom.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum