Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ubrania do Oddania z pierwszym cyrkularnym butikiem w Galerii Mokotów

W warszawskiej Galerii Mokotów ruszył pierwszy butik Ubrania Do Oddania. To efekt współpracy marki z Unibail-Rodamco-Westfield. Docelowo, salony tego typu ruszą w najważniejszych centrach handlowych z polskiego portfolio URW.
Reklama
  • Ubrania Do Oddania to założony w 2018 roku polski start up, który prowadzi platformę fundraisingową, łączącą zbiórki odzieży używanej ze wsparciem finansowym na rzecz organizacji charytatywnych.
  • Cyrkularne Butiki to długofalowy projekt współpracy pomiędzy Ubrania do Oddania a Unibail-Rodamco-Westfield, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.
  • W butiku, poza nabyciem ubrań z drugiego obiegu, klient ma możliwość pozostawienia niepotrzebnych rzeczy i na miejscu zdecydować jaką organizację charytatywną wesprze swoją darowizną.

 

Ubrania Do Oddania i Unibail-Rodamco-Westfield

Drugi obieg to nie jest chwilowy eko-trend, a konieczność zauważana przez największych graczy rynku odzieżowego i trendsetterów. Jeszcze dwa lata temu pomysł na otwarcie sklepu z odzieżą używaną w centrum handlowym byłby określony co najmniej jako odważny. Tymczasem rzeczywistość zmienia się za sprawą globalnych trendów – zwrotu w kierunku mody zrównoważonej i odpowiedzialnej, ale też racjonalnej konsumpcji. Ten przełom w branży handlowo-odzieżowej nie miałby miejsca gdyby nie wspólny projekt Ubrania Do Oddania x  Unibail-Rodamco-Westfield, który swój rezultat ma w nowopowstałym Cyrkularnym Butiku w warszawskiej Galerii Mokotów. A to dopiero początek ogłoszonej właśnie współpracy pomiędzy Partnerami.

Ubrania Do Oddania to założony w 2018 roku polski start up, który z powodzeniem prowadzi platformę fundraisingową, łączącą zbiórki odzieży używanej ze wsparciem finansowym na rzecz organizacji charytatywnych. Dotychczas, dzięki niepotrzebnej odzieży użytkowników portalu Ubrania Do Oddania, do 120 organizacji charytatywnych trafiło przeszło 620 000 zł. Głównym celem start-upu jest zmiana w branży odzieżowej i skierowanie jej ku odpowiedzialnej konsumpcji. Zosia Zochniak i Tomek Bocian konsekwentnie realizują swoje założenia, a w projekcie łączą siły wyłącznie z najlepszymi.

Cyrkularne Butiki to długofalowy projekt współpracy pomiędzy Ubrania do Oddania a Unibail-Rodamco-Westfield, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów. Celem przedsięwzięcia jest otwarcie salonów tego typu w najważniejszych centrach handlowych z polskiego portfolio URW. 

Cyrkularny butik, czyli co?

Cyrkularny Butik Ubrania Do Oddania to urzeczywistnienie idei obiegu zamkniętego i odpowiedzialnej konsumpcji. Każdy klient Galerii Mokotów, oprócz tradycyjnych zakupów, ma możliwość nabycia ubrań z drugiego obiegu. Dodatkowo, jeżeli chce pozbyć się niepotrzebnych rzeczy może zostawić je w Cyrkularnym Butiku i na miejscu zdecydować jaką organizację charytatywną wesprze swoją darowizną.

Całe wyposażenie butiku również pochodzi z obiegu zamkniętego – od lady, przez kotary w przebieralniach, oświetlenie aż do ozdób na ścianach i kwiatów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.