Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Umowa z Lidlem wywindowała grudniowe wyniki HubStyle

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w grudniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle, wyniosły około 2,6 mln zł i były wyższe o około 206,02 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.
Reklama

Na wzrost przychodów za miesiąc grudzień 2019 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Lidl w zakresie realizacji dostawy produktów marki Sugarfree. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu grudniu wyniosły około 1 mln 370 tys. zł.

Przychody za miesiąc grudzień 2019 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 1 mln 260 tys. PLN i były wyższe o około 46,80 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. („Sugarfree”) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. („Cardio Bunny”).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum