Umowa z Lidlem wywindowała grudniowe wyniki HubStyle
Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w grudniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle, wyniosły około 2,6 mln zł i były wyższe o około 206,02 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.

Fot. materiały prasowe
Reklama
Na wzrost przychodów za miesiąc grudzień 2019 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Lidl w zakresie realizacji dostawy produktów marki Sugarfree. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu grudniu wyniosły około 1 mln 370 tys. zł.
Przychody za miesiąc grudzień 2019 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 1 mln 260 tys. PLN i były wyższe o około 46,80 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.
Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. („Sugarfree”) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. („Cardio Bunny”).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama