PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Umowa z Lidlem wywindowała grudniowe wyniki HubStyle

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2020 16:35

Umowa z Lidlem wywindowała grudniowe wyniki HubStyle Fot. materiały prasowe

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w grudniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle, wyniosły około 2,6 mln zł i były wyższe o około 206,02 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.

Na wzrost przychodów za miesiąc grudzień 2019 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Lidl w zakresie realizacji dostawy produktów marki Sugarfree. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu grudniu wyniosły około 1 mln 370 tys. zł.

Przychody za miesiąc grudzień 2019 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 1 mln 260 tys. PLN i były wyższe o około 46,80 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. („Sugarfree”) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. („Cardio Bunny”).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6292
Ilość aktualnych ofert: 429670

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,25

  • Śr

    5,00

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.