Volcano otworzy salon w Silesia Outlet. Centrum ruszy za rok
Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.
Według raportu Colliers International „Polowanie na okazje. Potencjał centrów wyprzedażowych w Polsce”, najczęściej odwiedzanymi sklepami w centrach outletowych są te z odzieżą - prawie 90 proc. klientów wchodzi do przynajmniej jednego sklepu z modą. Kolejne w rankingu popularności są sklepy z wyposażeniem i odzieżą sportową. Nasi rodacy odwiedzają centra outletowe rzadko, ale jednorazowy koszyk zakupowy jest wysoki.
W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.
Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.
W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.