Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

VRG na fali trendów: Więcej odzieży casualowej i inwestycje w e-commerce

Grupa VRG wchodzi w sezon jesień-zima z kompleksową ofertą marek odzieżowych oraz nowymi kolekcjami autorskiej biżuterii i akcesoriów marki jubilerskiej W.KRUK. Zarówno asortyment, jak i kampanie wspierające poszczególne marki, wpisują się w aktualne trendy rządzące handlem i branżą odzieżową: rosnący udział segmentu smart casual i kanału online w sprzedaży.
Reklama

– Choć nasze marki odzieżowe nadal kojarzą się przede wszystkim ze strojem formalnym, od kilku lat VRG udawało się z powodzeniem wprowadzać do oferty nowe elementy asortymentu. W momencie wybuchu pandemii COVID-19 byliśmy dzięki temu dobrze przygotowani na gwałtowną zmianę potrzeb konsumentów. Już niemal połowa sprzedaży marek odzieżowych Vistula i Bytom to segment casual. Dlatego w sezonie jesień – zima skupiliśmy się na dalszym rozwoju oferty mody codziennej. Nie rezygnujemy ze znanej naszym klientom klasyki: ekskluzywnych garniturów i wysokiej jakości koszul. Naszym celem jest stopniowa ewolucja w kierunku coraz bardziej kompleksowej oferty – mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG S.A. odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki i piony marek.

– Naszym dużym sukcesem w tym roku było utrzymanie sprzedaży w kanałach online w momencie, kiedy w wyniku decyzji administracyjnych straciliśmy możliwość obsługi klientów w sieci salonów. Dziś chyba nikt w naszej branży nie ma cienia wątpliwości, że e-commerce to siła, która napędza i wspiera rynek. Wyciągamy wnioski z tego doświadczenia. Zwiększamy nakłady na pozyskanie ruchu z Internetu, pracujemy nad usprawnieniem logistyki online, zmieniamy aplikacje sprzedażowe, aby stale poprawiać ścieżkę klienta w naszych e-sklepach. Nieustannie doskonalimy procesy, korzystając z synergii pomiędzy markami w ramach grupy – wylicza Radosław Jakociuk.

Grupa Kapitałowa VRG spodziewa się w tym roku niższych przychodów w stosunku do roku poprzedniego. W scenariuszu bazowym zarząd VRG zakłada, że obniżone dynamiki sprzedaży w kanale offline, utrzymujące się po otwarciu sklepów stacjonarnych, przełożą się na zmniejszenie rocznych przychodów o ok. 20 proc. r/r.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum