PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

VRG na fali trendów: Więcej odzieży casualowej i inwestycje w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2020 11:11

Grupa VRG wchodzi w sezon jesień-zima z kompleksową ofertą marek odzieżowych oraz nowymi kolekcjami autorskiej biżuterii i akcesoriów marki jubilerskiej W.KRUK. Zarówno asortyment, jak i kampanie wspierające poszczególne marki, wpisują się w aktualne trendy rządzące handlem i branżą odzieżową: rosnący udział segmentu smart casual i kanału online w sprzedaży.

– Choć nasze marki odzieżowe nadal kojarzą się przede wszystkim ze strojem formalnym, od kilku lat VRG udawało się z powodzeniem wprowadzać do oferty nowe elementy asortymentu. W momencie wybuchu pandemii COVID-19 byliśmy dzięki temu dobrze przygotowani na gwałtowną zmianę potrzeb konsumentów. Już niemal połowa sprzedaży marek odzieżowych Vistula i Bytom to segment casual. Dlatego w sezonie jesień – zima skupiliśmy się na dalszym rozwoju oferty mody codziennej. Nie rezygnujemy ze znanej naszym klientom klasyki: ekskluzywnych garniturów i wysokiej jakości koszul. Naszym celem jest stopniowa ewolucja w kierunku coraz bardziej kompleksowej oferty – mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG S.A. odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki i piony marek.

– Naszym dużym sukcesem w tym roku było utrzymanie sprzedaży w kanałach online w momencie, kiedy w wyniku decyzji administracyjnych straciliśmy możliwość obsługi klientów w sieci salonów. Dziś chyba nikt w naszej branży nie ma cienia wątpliwości, że e-commerce to siła, która napędza i wspiera rynek. Wyciągamy wnioski z tego doświadczenia. Zwiększamy nakłady na pozyskanie ruchu z Internetu, pracujemy nad usprawnieniem logistyki online, zmieniamy aplikacje sprzedażowe, aby stale poprawiać ścieżkę klienta w naszych e-sklepach. Nieustannie doskonalimy procesy, korzystając z synergii pomiędzy markami w ramach grupy – wylicza Radosław Jakociuk.

Grupa Kapitałowa VRG spodziewa się w tym roku niższych przychodów w stosunku do roku poprzedniego. W scenariuszu bazowym zarząd VRG zakłada, że obniżone dynamiki sprzedaży w kanale offline, utrzymujące się po otwarciu sklepów stacjonarnych, przełożą się na zmniejszenie rocznych przychodów o ok. 20 proc. r/r.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7877
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,79

  • Śr

    7,28

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.