Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

VRG z 41-proc. wzrostem sprzedaży. Spadł udział e-commerce

Przychody ze sprzedaży VRG w ciągu pierwszego półrocza 2022 roku zwiększyły o 40,7 proc., do 585,5 mln zł. W segmencie odzieżowym spółka wygenerowała 307,4 mln zł przychodów (plus 35,8 proc.), a w segmencie jubilerskim 278,1 mln zł, co oznacza wzrost o 46,6 proc.
Reklama

Sprzedaż w sklepach detalicznych wyniosła w pierwszym półroczu tego roku 296,1 mln zł. Rok wcześniej było to 213,6 mln zł.

Po sześciu miesiącach 2022 roku sprzedaż online grupy VRG wyniosła 88,7 proc. i stanowiła 15,1 proc. udziału w sprzedaży ogółem. To mniej niż rok wcześniej, kiedy e-commerce stanowił 24,1 proc. sprzedaży grupy (100,3 mln zł).

Powierzchnia sprzedaży nie zmieniła się i wyniosła 52 tys. metrów kw.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum