VRG zmienia prezesa

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2020 09:12

Rada nadzorcza VRG S.A. na posiedzeniu odbytym 13 lipca br. dokonała zmian w składzie zarządu spółki: odwołała Michała Wójcika ze składu zarządu i funkcji prezesa zarządu oraz odwołała Mateusza Żmijewskiego ze składu zarządu i funkcji wiceprezesa zarządu. Powołała natomiast Andrzeja Jaworskiego do składu zarządu obecnej wspólnej kadencji i powierzyła mu funkcję prezesa zarządu; delegowała Ernesta Podgórskiego, członka rady nadzorczej do czasowego wykonywania czynności wiceprezesa zarządu do spraw finansowych (delegowanie nastąpiło na okres do trzech miesięcy); powołała Radosława Jakociuka do składu zarządu obecnej wspólnej kadencji i powierzyła mu funkcję wiceprezesa zarządu.

Informacje dotyczące życiorysu zawodowego, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji Andrzeja Jaworskiego, prezesa zarządu.

Wykształcenie:
2017 Executive Master of Business Administration, University of Applied Sciences Fachhochschule Dresden i WSHiU Poznań
2016 - 2017 Zarzadzanie Innowacjami i Projektami, studia podyplomowe, WSHiU Poznań
2006 Modernes Firmenmanagement: Marketing und Finanzen, Berlin International Academy
1996 - 1999 Studia doktoranckie, politologia, Akademia Teologii Katolickiej w Warszawie,
1991 - 1995 Instytut etnologii i antropologii kulturowej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, tytuł magistra etnologii

Doświadczenie zawodowe:
XI 2017 - VIII 2018 członek zarządu Krajowa Spółka Cukrowa S.A.
V 2016 - V 2017 członek zarządu PZU SA/PZU Życie S.A.
III 2006 - III 2008 prezes zarządu Stocznia Gdańsk S.A.

Informacje dotyczące życiorysu zawodowego, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji Ernesta Podgórskiego:

Absolwent Wydziału Ekonomii i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, od 2007 r. doktor nauk o zarządzaniu o specjalności rachunkowość. Biegły rewident, ekspert w obszarze rozliczeń środków unijnych. Ukończył szereg specjalistycznych kursów z zakresu MSR/MSSF, SOX, fraud audit, kontroli wewnętrznych, ładu organizacyjnego (corporate governance) czy Jednolitego Europejskiego Formatu Raportowania (ESEF), w tym języka XBRL. Od 2008 r. jest członkiem Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministrze Finansów. Od 2019 r. zrzeszony w Association of Certified Fraud Examiners.
Autor szeregu publikacji z zakresu rachunkowości oraz komentarzy dotyczących nowelizacji prawa rachunkowego i podatkowego. W latach 2000-2003 związany z Wyższą Szkołą Zarządzania w Gdańsku, od 2006 do 2018 wykładowca i pracownik naukowy Sopockiej Szkoły Wyższej. Prowadzi wykłady z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na uczelniach wyższych, a także obligatoryjne szkolenia dla biegłych rewidentów z zakresu KSRF, MSR/MSSF i MSRF.
Aktywnie współtworzy samorząd zawodowy biegłych rewidentów. W latach 2012-2015 jako Skarbnik, a od 2015 do 2017 jako członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Od 2017 r. zasiada w Komisji Egzaminacyjnej dla kandydatów na biegłych rewidentów w Warszawie.
Od 2016 r. członek Rady Nadzorczej oraz członek Komitetu Audytu spółki Mostostal Warszawa, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6162
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.