Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W 2017 roku Komputronik otworzył 22 salony

W ubiegłym roku Komputronik wystartował z 22 nowymi salonami agencyjnymi, odbyły się także dwa duże re-otwarcia istniejących sklepów.
Reklama

- W roku 2017 przekroczyliśmy próg 80 tys. produktów w naszej ofercie. Chcemy, by nasi klienci znaleźli w naszym sklepie internetowym wszystko, czego szukają. Nie zapominamy także o sklepach stacjonarnych. W ubiegłym roku wystartowaliśmy z 22 nowymi salonami agencyjnymi, odbyły się także dwa duże re-otwarcia istniejących sklepów – mówi Sławomir Komiński, dyrektor sprzedaży omnichannel w firmie Komputronik.

Nowe artykuły wymagają oczywiście odpowiedniego składowania. Wiosną 2017 podpisana została umowa na powiększenie przestrzeni magazynu – jego powierzchnia wynosi teraz 30, 5 mkw. Dla porównania – przestrzenie biurowe siedziby Komputronik mają obecnie powierzchnię 1,5 tys. mkw.

Jednym z najważniejszych działań marketingowych roku 2017 była zmiana strategii komunikacji marki. Kampania teaserowa i akcja produktowa „Dla tych, którzy… Komputronik – mamy to!” została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez klientów, jak i współpracowników oraz partnerów. Cała kampania widoczna była w działaniach online, kanałach własnych marki, nośnikach mobile oraz outdoorowych, w radiu i w kinach. Nowa strategia będzie kontynuowana w roku 2018.

W związku z szybko rozwijającym się sektorem e-commerce, Komputronik zmienił też swoją wewnętrzną strukturę. Utworzony został specjalny dział omnichannel, który pozwala jeszcze lepiej koncentrować się na wszystkich działaniach wspierających sprzedaż internetową.

Na pierwsze wyniki nowej strategii i wielokanałowej komunikacji nie trzeba było długo czekać. Rekordy sprzedażowe padły już podczas jednych z najważniejszych akcji konsumenckich w roku 2017 – BlackFridayi CyberMonday (obchodzonego szczególnie w branży IT). Przyjęta została wtedy rekordowa liczba zamówień – 310 proc. większa niż w roku ubiegłym, a ruch na stronie komputronik.pl wzrósł aż o 70 proc. Imponująca była też wartość zamówień – zanotowany został wzrost o 300 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum