W.KRUK i odzież napędzają sprzedaż grupie VRG

Narastająco w jedenastu miesiącach roku sprzedaż grupy VRG wyniosła 1,098 mld zł, o 22,5 proc. więcej w ujęciu rocznym.
Kolejny wzrostowy miesiąc ma za sobą segment jubilerski grupy, który osiągnął w listopadzie sprzedaż o wartości 46,9 mln zł, o 17,1 proc. więcej niż w roku ubiegłym.
Wzrost sprzedaży zaliczył także segment odzieżowy, którego przychody urosły o 7,9 proc. rok do roku, osiągając poziom 56,3 mln zł.
– W listopadzie mieliśmy dobre wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż w obu naszych segmentach. Potwierdza się, że w otoczeniu niepewności gospodarczej dobrze radzi sobie W.KRUK. Wzrost sprzedaży segmentu odzieżowego pokazuje, że oferty naszych marek zostały dobrze przyjęte przez klientów, a schłodzenie nastrojów konsumenckich nie jest tak duże w obszarze odzieży, jak w innych segmentach „consumer goods”. Grupa dobrze weszła w okres intensywnych, świąteczno–noworocznych zakupów – komentuje Janusz Płocica, prezes Grupy VRG.
Marża grupy w listopadzie 2022 r. wyniosła 55,2 proc., w porównaniu do 56,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Sprzedaż online wyniosła 20,1 mln zł (wzrost o 14,7 proc. rok do roku), odpowiadając tym samym za 19,5 proc. przychodów grupy, w porównaniu z 19 proc. rok wcześniej.
– Widoczne ożywienie sprzedaży w kanale internetowym nastraja nas pozytywnie przed szczytem zakupowym przed świętami. Oczekujemy, że w grudniu uzyskamy tak dobre wyniki jak w poprzednim roku – ocenia Janusz Płocica.

Czytaj więcej
Vistula z nową koncepcją sprzedaży