Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W.KRUK i odzież napędzają sprzedaż grupie VRG

Grupa kapitałowa VRG opublikowała szacunkowe skonsolidowane przychody oraz szacunkową marżę ze sprzedaży. Sprzedaż osiągnęła w listopadzie 2022 r. wartość 103,2 mln zł, o 11,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Reklama

Narastająco w jedenastu miesiącach roku sprzedaż grupy VRG wyniosła 1,098 mld zł, o 22,5 proc. więcej w ujęciu rocznym.

Kolejny wzrostowy miesiąc ma za sobą segment jubilerski grupy, który osiągnął w listopadzie sprzedaż o wartości 46,9 mln zł, o 17,1 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

Wzrost sprzedaży zaliczył także segment odzieżowy, którego przychody urosły o 7,9 proc. rok do roku, osiągając poziom 56,3 mln zł.

– W listopadzie mieliśmy dobre wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż w obu naszych segmentach. Potwierdza się, że w otoczeniu niepewności gospodarczej dobrze radzi sobie W.KRUK. Wzrost sprzedaży segmentu odzieżowego pokazuje, że oferty naszych marek zostały dobrze przyjęte przez klientów, a schłodzenie nastrojów konsumenckich nie jest tak duże w obszarze odzieży, jak w innych segmentach „consumer goods”. Grupa dobrze weszła w okres intensywnych, świąteczno–noworocznych zakupów – komentuje Janusz Płocica, prezes Grupy VRG.

Marża grupy w listopadzie 2022 r. wyniosła 55,2 proc., w porównaniu do 56,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Sprzedaż online wyniosła 20,1 mln zł (wzrost o 14,7 proc. rok do roku), odpowiadając tym samym za 19,5 proc. przychodów grupy, w porównaniu z 19 proc. rok wcześniej.

– Widoczne ożywienie sprzedaży w kanale internetowym nastraja nas pozytywnie przed szczytem zakupowym przed świętami. Oczekujemy, że w grudniu uzyskamy tak dobre wyniki jak w poprzednim roku – ocenia Janusz Płocica.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum