PARTNER PORTALU

W salonach Empik trzykrotnie wzrosła liczba transakcji poprzedzonych rezerwacją

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2020 09:40

Empik notuje w sklepach stacjonarnych trzykrotny wzrost liczby transakcji poprzedzonych rezerwacją produktu online. Według szacunków w tym roku w USA wartość zakupów w tym trybie określanym najczęściej jako click&collect wzrośnie o 60 proc.

Usługa rezerwacji produktu i odbioru w salonie jest rozwiązaniem omnichannelowym, które Empik wdrożył już w 2018 roku. To prosty mechanizm, dzięki któremu klienci mają możliwość sprawdzenia w aplikacji mobilnej lub na stronie WWW dostępności wybranego produktu w salonie, a następnie jego rezerwacji. Już w ciągu dwóch godzin zarezerwowany produkt można odebrać w wybranym, najbliższym sklepie. Rezerwacja jest bezpłatna.

Klienci Empiku coraz chętniej dokonują zakupów w ten sposób. W okresie od maja do września bieżącego roku w salonach odebrano ponad trzykrotnie więcej rezerwacji niż przed rokiem. Największą popularnością cieszą się książki, które stanowią 70% rezerwowanych produktów.

Rezerwacji można dokonywać zarówno poprzez aplikację mobilną Empik, jak i na Empik.com. Klienci częściej korzystają z tej opcji na urządzeniach mobilnych – łącznie dokonują na nich 59% rezerwacji: 23% pochodzi z aplikacji, a pozostałe 36% – z mobilnej wersji strony. Rosnąca popularność tego rozwiązania – od początku roku do września już o 30% – pokazuje, że klienci Empiku doceniają połączenie zakupów online i offline.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7200

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,14

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.