Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W sklepach Reserved pojawią się artykuły dekoracyjne do domu?

W marcu br. spółka LPP zarejestrowała dwa nowe znaki towarowe: Reserved Home i Sinsay Home.
Reklama

Firma wyjaśnia nam, że nie zamierza otwierać oddzielanych sklepów z tym szyldami, ale niewykluczone, że artykuły wyposażenia wnętrz wejdą do asortymentu sklepów Reserved, tak jak miało to miejsce w Sinsay.

LPP to największa polska firma odzieżowa notowana na giełdzie. Grupa LPP w roku obrotowym 2021/22 miała 953,5 mln zł zysku netto wobec 190,1 mln zł straty przed rokiem. 

LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć blisko 1700 salonów o łącznej powierzchni 1,4 mln m2. 

Reserved to marka Grupy założona w 1998 roku. Marka działa zgodnie ze strategią omnichannel, umożliwiającą pełen dostęp do produktów bez względu na kanał sprzedaży. 

Przychody za 2021/22 i zmiana % r/r to:  5 386 mln PLN, wzrost 55,4% r/r.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum