PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Wiceprezes zarządu LPP podczas EEC Online: Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku

Property News 19 maja 2020 11:57

Wiceprezes zarządu LPP podczas EEC Online: Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP podczas dyskusji na EEC Online

LPP stawia na e-commerce. - W okresie zamknięcia salonów stacjonarnych - wzrost sprzedaży przez internet był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż w kanale e-commerce - mówił podczas EEC Online Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP.

 

LPP od lat notowało dynamiczne wzrosty sprzedaży, ale - jak zapewnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP - obecne wyniki przekraczają wszelkie oczekiwania. - Nasze szacunki pierwotne - wzrost na poziomie 20 proc. - przestały być aktualne, osiągamy nawet 40-45 proc., a do końca roku jeszcze daleko - mówi prelegent EEC Online.

Wiceprezes LPP zaznacza, że w ciągu pierwszego kwartału LPP notowała sprzedaż w kanale e-commerce na poziomie 33 proc., jednak już w kwietniu - w okresie zamkniętych sklepów stacjonarnych - wzrost sprzedaży był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż.

Przeczytaj także:

- Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku, klienci wracają powoli - zaznaczył. - Widzimy, że na dzień dzisiejszy klienci niechętnie robią zakupy w galeriach i centrach handlowych i można się spodziewać, że nie będzie powrotu do sytuacji sprzed pandemii. W kolejnych krajach, w których prowadzimy działalność, sprzedaż w salonach nie kanibalizuje sprzedaży e-commerce - mówi Jacek Kujawa. - Perspektywy dla dalszego rozwoju e-commerce są zatem bardzo dobre.

Firma weszła w partnerstwo z Google. - To tylko jedna z wielu naszych inicjatyw oraz odpowiedź na ogromne wzrosty sprzedaży w internecie - mówi Jacek Kujawa. - Od marca przestawialiśmy się na nowe działania i zmiany, m.in. w logistyce. Inwestycje procentują - pracujemy nad tym, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie.

A jak będą zachowywać się klienci po pandemii? - Tak jak pandemia ukradła nam trzy lata rozwoju i w trzy miesiące musimy to nadrobić, tak samo klienci mocno zaczynają zmieniać swoje przyzwyczajenia - mówi Jacek Kujawa. - Przez pandemię wybierają inne kolekcje, a w perspektywie wielu konsumentów widzi czas kryzysu i będzie poszukiwać tańszych produktów. Projektowanie stanie się bardziej ponadsezonowe i stonowane, pojawia się również silny trend ekologiczny. Klienci będą szukać rzeczy trwalszych, choć nieco droższych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Emil 2020-05-27 13:55:09

    Pełna zgoda, dlatego właściciele galerii nie powinni kosić za najem tyle samo ile przed kryzysem.

  • komasa 2020-05-20 14:00:17

    Zgadzam się, może wrócą sklepy przy ulicach, no i kanał online na pewno będzie rósł w siłę.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6456
Ilość aktualnych ofert: 479104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    8,57

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.