Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wiceprezes zarządu LPP podczas EEC Online: Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku

LPP stawia na e-commerce. - W okresie zamknięcia salonów stacjonarnych - wzrost sprzedaży przez internet był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż w kanale e-commerce - mówił podczas EEC Online Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP.
Reklama

 

LPP od lat notowało dynamiczne wzrosty sprzedaży, ale - jak zapewnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP - obecne wyniki przekraczają wszelkie oczekiwania. - Nasze szacunki pierwotne - wzrost na poziomie 20 proc. - przestały być aktualne, osiągamy nawet 40-45 proc., a do końca roku jeszcze daleko - mówi prelegent EEC Online.

Wiceprezes LPP zaznacza, że w ciągu pierwszego kwartału LPP notowała sprzedaż w kanale e-commerce na poziomie 33 proc., jednak już w kwietniu - w okresie zamkniętych sklepów stacjonarnych - wzrost sprzedaży był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż.

- Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku, klienci wracają powoli - zaznaczył. - Widzimy, że na dzień dzisiejszy klienci niechętnie robią zakupy w galeriach i centrach handlowych i można się spodziewać, że nie będzie powrotu do sytuacji sprzed pandemii. W kolejnych krajach, w których prowadzimy działalność, sprzedaż w salonach nie kanibalizuje sprzedaży e-commerce - mówi Jacek Kujawa. - Perspektywy dla dalszego rozwoju e-commerce są zatem bardzo dobre.

Firma weszła w partnerstwo z Google. - To tylko jedna z wielu naszych inicjatyw oraz odpowiedź na ogromne wzrosty sprzedaży w internecie - mówi Jacek Kujawa. - Od marca przestawialiśmy się na nowe działania i zmiany, m.in. w logistyce. Inwestycje procentują - pracujemy nad tym, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie.

A jak będą zachowywać się klienci po pandemii? - Tak jak pandemia ukradła nam trzy lata rozwoju i w trzy miesiące musimy to nadrobić, tak samo klienci mocno zaczynają zmieniać swoje przyzwyczajenia - mówi Jacek Kujawa. - Przez pandemię wybierają inne kolekcje, a w perspektywie wielu konsumentów widzi czas kryzysu i będzie poszukiwać tańszych produktów. Projektowanie stanie się bardziej ponadsezonowe i stonowane, pojawia się również silny trend ekologiczny. Klienci będą szukać rzeczy trwalszych, choć nieco droższych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum