Współpraca z Lidlem i Biedronką przyniosła HubStyle ponad 3,15 mln zł przychodów
W grudniu Lidl, w styczniu Biedronka - kooperacje z gigantami handlu detalicznego przyniosły Grupie Kapitałowej HubStyle ponad 3,15 mln zł przychodów.
Reklama
W grudniu ubiegłego roku HubStyle zrealizował umowę z Lidlem w zakresie realizacji dostawy produktów marki Sugarfree (sukienki sylwestrowe). Przychody netto ze sprzedaży w jej ramach wskazanej wyniosły około 1 mln 370 tys. zł.
W styczniu br. HubStyle, tym razem z marką odzieży sportowej Cardio Bunny, pojawił się w Biedronce. Przychody netto ze sprzedaży w ramach umowy z Jeronimo Martins Polska wyniosły około 1 mln 783 tys. zł.
Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. („Sugarfree”) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. („Cardio Bunny”).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama