Zalando spodziewa się niższych zysków z powodu zbyt ciepłego i długiego lata

Zalando, największy europejski odzieżowy sklep internetowy, po raz drugi obniżył swoją prognozę na 2018 rok. Zdaniem przedstawicieli firmy, przyczyną pogorszenia prognozy jest długie, gorące lato – informuje agencja Reuter.
-Nie wiemy, kiedy rozpocznie się sezon jesień-zima. To jest problem dla całej branży - powiedział Rubin Ritter z zarządu firmy. Zwrócił uwagę, że we wtorek w Berlinie zapowiadano temperaturę 28 stopni Celsjusza.
Ritter powiedział, że późny początek jesieni oznacza mniejszą sprzedaż droższej odzieży zimowej, a także więcej rabatów. Przypomniał publikację branżową Textilwirtschaft, według której sprzedaż mody w Niemczech spadła w zeszłym tygodniu o 17 procent, licząc rok do roku. Zalando poinformował ponadto, że na rentowności zaważyły wyższe koszty realizacji.
Przeczytaj także:
Ostatnio firma zaczęła sprzedawać produkty kosmetyczne online, a także inwestuje w logistykę i technologię, aby sprostać coraz silniejszej konkurencji zarówno ze strony graczy e-commerce, takich jak Amazon.com, jak i dużych sieci takich jak H&M.
Z powodu gorącego lata Zalando już wcześniej skorygowało prognozy. 7 sierpnia spółka poinformowała, że tradycyjne zniżki na koniec sezonu letniego będą prawdopodobnie bardziej wyraźne niż zwykle ze względu na pogodę.
Przeczytaj także:
Późno w poniedziałek, Zalando powiedział, że teraz oczekuje wzrostu przychodów w pobliżu niskiego końca od 20 do 25 procent docelowych korytarza, w porównaniu z poprzednią prognozą dla postaci w dolnej połowie zakresu.
Zalando zamierza pracować nad tym, aby stać się bardziej elastycznym i móc reagować na nieprzewidywalną pogodę. Spółka nadal oczekuje podwojenia sprzedaży do 2020 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Pn 20:37 GIS ostrzega przed olejkiem z ekstraktem z konopi włóknistych
- Pn 18:06 MRPiT chce usprawnić udzielanie pomocy przedsiębiorcom w trudnej sytuacji
- Pn 17:10 Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
- Pn 17:04 "Wygięte" buraki dostępne w Lidlu
- Pn 16:29 Wskaźniki widoczności reklam display oraz reklam wideo spadły w IV kw. 2020 r.
- Pn 16:21 Producenci walczą o "mleko" roślinne
- Pn 15:56 Kosiak-Kamysz: Potrzebny okrągły stół z przedsiębiorcami i odmrożenie...
- Pn 15:43 Kraków: Klienci w lokalach gastronomicznych otwartych pomimo obostrzeń
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Bolesława Prusa, 80.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk, Henryka Arctowskiego, 63.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Koreańska, 55.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Przymorze (Przymorze Wielkie), Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 27.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.