Zmiany w tysiącach bankomatów
Euronet Polska wprowadza nową identyfikację wizualną będącą efektem odświeżenia strategii marki. Nowa identyfikacja obejmuje zmienione logo i koncepcję wizualną, a także wyraża dążenie firmy do wdrażania innowacji na rynku technologii finansowych.

Euronet prezentuje nową identyfikację wizualną, fot. mat. prasowe
Reklama
Prezentacja nowej marki Euronet
W nowym logo Euronet, głęboki niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową – zielenią seaform. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).
Plan wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej
Dziś firma oficjalnie zaprezentowała nową markę na swej stronie internetowej www.euronetpolska.pl, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które planowane jest na najbliższe dwa lata.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama