Znane marki debiutują w Polsce w outletach Factory
Outletowe formaty europejskich marek debiutują na polskim rynku w centrach FACTORY. O kolejne lokalizacje zabiegają też salony, których oferta wyprzedażowa zyskała już ugruntowaną pozycję wśród klientów.
W Krakowie i warszawskim FACTORY Ursus pierwsze salony outletowe na polskim rynku otworzyła włoska marka O’Bag. Oferuje torebki, zegarki, bransoletki, okulary przeciwsłoneczne, a nawet obuwie i ubrania.
W FACTORY Kraków po raz pierwszy w outletowej odsłonie zaprasza salon Under Armour &Keen, z ofertą odzieży sportowej nowej generacji oraz specjalistycznych butów i sandałów trekkingowych.
W stołecznym FACTORY Annopol do pierwszego salonu outletowego w naszym kraju zaprasza holenderski salon bieliźniany Hunkemöller. W centrum otwarty został również pierwszy w Warszawie outletowy salon Marc O’Polo – z modnymi ubraniami w miejskim stylu dla kobiet i mężczyzn, z segmentu premium.
W FACTORY Ursus, obok włoskiego salonu O’Bag, w outletowym wydaniu zaprasza też znana marka odzieżowa Guess. Ofertę mody dla kobiet i mężczyzn uzupełnia Guess Accessories z ofertą modnych dodatków, butów, torebek, czy zegarków.
Na outletowe zakupy zaprasza też salon mody damskiej Olsen i sportowy Salomon, z bogatym zestawem ubrań i sprzętu nie tylko dla narciarzy, ale i specjalistycznego sprzętu dla biegaczy górskich czy butów do wspinaczki. Segment wnętrzarski uzupełni Premium Home z propozycją sprzętu AGD, porcelany czy dodatków do kuchni i jadalni z tzw. wyższej półki. W nowej odsłonie na lato prezentuje się również lodziarnia Furore.
FACTORY Annopol, po dwóch ważnych debiutach marek Hunkemöller i Marc O’Polo, uzupełnia portolio najemców outletowym salonem Converse, z ofertą modnych butów z pogranicza sportu i miejskiego stylu.
Kraków
Obok O’Bag oraz Under Armour & Keen, do outletu dołączył multibrandowy salon butów sportowych Sizeer, a w najbliższych miesiącach klientów zaproszą też Guess Accessories i Timberland z modnymi ubraniami i obuwiem amerykańskiego producenta. Działa też nowy salon Lindt & Sprüngli ze szwajcarskimi słodkościami.
W nowej strefie restauracyjnej FACTORY i Futura Parku z powodzeniem działają nowi najemcy gastronomiczni: KFC z daniami typu fast food, europejski Olimp, włoska Trattoria Due Tavoli oraz Berlin Döner Kebap z daniami kuchni tureckiej.
Poznań
Ofertę FACTORY w Wielkopolsce uzupełnił salon obuwniczy Kazar oraz Quiksilver- popularna zwłaszcza wśród młodzieży marka ubrań i akcesoriów, inspirowanych modą nadmorskich serferów. Wkrótce do grona najemców dołączy też polski salon mody damskiej - Quiosque.
Do nowoczesnych wnętrz w nowej aranżacji, na outletowe zakupy w Poznaniu zapraszają z kolei Adidas i Puma. Większe przestrzenie zakupowe stworzyły natomiast Ochnik, Cross Jeans i Converse.
FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań i Kraków. Centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.

- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.