Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ambra wprowadza na rynek CIN&CIN FREE ROSE

Badania konsumenckie i styl życia młodych ludzi pokazują, że alkohol pijemy nie dla procentów, a zdecydowanie bardziej dla celebracji, poczucia bycia razem i dla smaku. Coraz chętniej unikamy procentów, ale nie chcemy rezygnować ze świętowania i zabawy. Odpowiadając na potrzeby konsumentów marka CIN&CIN FREE na sezon letni wprowadza nowość - CIN&CIN FREE ROSE.
Reklama

W ciągu dwóch lat od wprowadzenia na rynek CIN&CIN FREE sprzedało ponad 1,8 miliona butelek, zdobywając więcej niż połowę udziału rynkowego w segmencie bezalkoholowych win musujących. W dynamicznie rozwijającej się kategorii bezalkoholowe warianty to najszybciej rosnący segment! Szlaki przetarli konsumenci piw. Aż 55% regularnie wybiera bezalkoholowe piwa, wydając na nie rocznie ponad miliard złotych (6% sprzedaży). To najlepszy dowód na to, jak dla współczesnych konsumentów ważna jest wolność wyboru.

W tym czasie marka CIN&CIN pokazała, że tak samo jak piwo bezalkoholowe, wino „FREE” zachowuje oryginalny charakter i aromat, ponieważ powstaje z wina gronowego bez straty smaku i aromatu.  - tłumaczy Tomasz Pawlicki. -  Ma też dużo mniej kalorii niż popularne radlery, jest produktem wegańskim i pasuje do wszystkich okazji, kiedy chcemy celebrować, ale alkohol lub jego nadmiar nie pasują do czasu, miejsca i okoliczności.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum