Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Andros Polska poszerza ofertę smoothie

Andros Polska poszerza portfolio swoich produktów o nową linię – smoothie ANDROS MocMarchew.
Reklama

W sprzedaży dostępne są 3 warianty smakowe: marchew & banan, marchew & pomarańcza, marchew & brzoskwinia, a każde smoothie zamknięte jest w szklanej butelce 0,75l z metalową zakrętką dzięki czemu opakowanie nadaje się do ponownego wykorzystania lub do recyclingu.

Smoothie nie zawierają barwników, konserwantów ani dodatku cukrów, a swoją słodycz zawdzięczają cukrom naturalnie występującym w marchwi i owocach.

Marka przeprowadziła w ostatnich tygodniach kampanię w social media promującą nowe produkty smoothie ANDROS MocMarchew. Kampania obejmowała m.in.: współprace influencerskie, aktywację konkursową oraz działania mediowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum