Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Babcia Eugenia promuje serki homogenizowane Piątnicy

OSM Piątnica prowadzi kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram. Piątnica niezmiennie promuje serki homogenizowane hasłem: „najlepsze coś by się zjadło”, a bohaterem najnowszej kampanii jest Serek homogenizowany stracciatella – z cząstkami czekolady.
Reklama

Serki homogenizowane OSM Piątnica dostępne są w 4 wariantach smakowych. Serek o smaku truskawkowym, stracciatella, waniliowy i naturalny.
W czasie 5-tygodniowej kampanii, trwającej do 4 kwietnia, produkty będą wspierane w telewizji, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. W spotach reklamowych po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum