Bakoma wprowadza na rynek produkt dla seniorów
Bakoma wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki - informują Wirtualnemedia.

Kadr z reklamy
Reklama
Bakoma Senior Active to jogurt z wysoką zawartością wapnia wzbogacony w witaminę D i nie zawierający laktozy. Producent chce dotrzeć do konsumentów z przekazem, że wapń i witamina D pomagają w utrzymaniu zdrowych kości, prawidłowym funkcjonowaniu mięśni i układu odpornościowego.
Główną grupą docelową są kobiety w wieku powyżej 60 lat, z dochodem i wykształceniem co najmniej średnim, mieszkające w dużych i średnich miastach. Są to konsumentki prowadzące aktywny tryb życia, preferujące naturalne metody dbania o zdrowie swoje i najbliższych. Dodatkowa grupę docelową stanowią kobiety w wieku 40-60 lat oraz mające w swoim gospodarstwie domowym osoby w wieku powyżej 60 lat.
Więcej na Wirtualnemedia.pl
Reklama