Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Barwa Cosmetics zadebiutowała w Pepco i drogeriach dm

Barwa Cosmetics odnotowuje wzrost obrotów w siechach handlowych. Porównując wyniki rok do roku, w okresie pierwszego półrocza marka odnotowała wzrost o 40,42%.
Reklama

Marka dotychczas bazowała na dostarczaniu swoich produktów głównie dla kanału tradycyjnego. W ostatnim roku mocno postawiła na rozwój kanału nowoczesnego, który notuje najwyższe wzrosty wśród wszystkich kanałów sprzedaży w spółce.

Największy wzrost sprzedaży Barwa Cosmetics odnotowała w produktach z serii Barwa Naturalna. Sprzedaż Szamponu Octowego wzrosła rok do roku aż o ponad 225%. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku pozostałych produktów z tej serii. Wyraźny wzrost sprzedaży w sieciach handlowych widoczny jest także w przypadku szarego mydła w kostce, które mimo trudności, związanych z pandemią koronawirusa, zwiększyło swoją sprzedaż o niemal 13%, a jego odpowiednik – Tradycyjne Polskie Szare Mydło w płynie – o 14%.

- Ogromnym sukcesem jest wejście w tym roku na półki Pepco, gdzie możemy pochwalić się szeroką ofertą, a także pojawienie sięcna półkach pierwszych w Polsce drogerii DM. Swój asortyment w ostatnim roku poszerzyliśmy również w drogeriach Hebe, Kauflandzie, nasze produkty pojawiły się w aplikacji Jush oraz Delio by Żabka i stale rozwijamy kanał nowoczesny o współpracę z kolejnymi partnerami handlowymi i jeszcze szerszy asortyment na półkach – mówi Wioletta Kmieć, krajowy koordynator ds. kluczowych klientów Barwa Cosmetics.

Wprowadzamy kolejne serie, jak Barwy Botaniki, które powstały dla Hebe, czy Peace Love Hair, które pojawi się na półkach między innymi Pepco – mówi Natalia Czyrny, kierownik działu marketingu Barwa Cosmetics.

- Swoje działania skupiamy na digital marketingu, by zwiększyć świadomość marki obecnej na rynku od 1949 roku także u młodszych odbiorców. Stale współpracujemy z dużą grupą influencerów oraz
z działami marketingu sieci handlowych. Nasze plany obejmują nieustanny intensywny rozwój kanału nowoczesnego, ale także dalszą ekspansję marki na rynki zagraniczne oraz rozwój segmentu private label” – dodaje Natalia Czyrny.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum