Biedronka wprowadza na półki roślinne zamienniki mięsa

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2021 14:41

Biedronka wprowadza na półki roślinne zamienniki mięsa fot. materiały prasowe

W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a marce zaufali kluczowi partnerzy – produkty znalazły się w ofercie sieci takich jak Burger King, Bobby Burger, Papa John’s, Ikea czy sieć kantyn biurowych Sodexo. Teraz produkty wchodzą do sklepów Biedronka.

Według najnowszych danych GfK, kategoria zamienników mięsa w ostatnich 12 miesiącach była najszybciej rosnącą wolumenowo kategorią spożywczą i cieszyła się dynamiką rzadko spotykaną w innych segmentach – wzrosła aż o 95%. Co napędza te wzrosty?

- Coraz więcej konsumentów decyduje się na ograniczenia mięsa w swojej diecie. Głównymi motorami tego trendu jest rosnąca potrzeba zdrowego odżywiania, coraz większe poczucie odpowiedzialności za środowisko oraz troska o dobrostan zwierząt. To dlatego po roślinne zamienniki mięsa sięgają już nie tylko weganie czy wegetarianie, ale także rosnąca w Polsce grupa osób ograniczających spożycie mięsa w swojej codziennej diecie. Według szacunków jest dziś ich w Polsce ok. 45% - mówi Marta Linowska, New Business Manager w Unilever.

Jak twierdzi Linowska, największą barierą ograniczenia konsumpcji mięsa jest jego niepowtarzalny smak. To dlatego Unilever zdecydował się wprowadzić na polski rynek produkty marki The Vegetarian Butcher, które już w połowie stycznia trafią na półki sieci sklepów Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6078

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,58

  • Śr

    4,41

  • Min

    3,76

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.