Biedronka z lodami od Quebonafide. Produkty Miss Ti przypadną do gustu klientom?

Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym.
Miss Ti dostępny w sieci Biedronka od 28 lipca
Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca br., zawiera 6 sztuk wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Wcześniej Quebonafide wszedł ze swoją marką do Kauflandu (napoje i kawa), Lidla (herbaty) oraz Żabki (herbaty).
Marka Miss Ti 蒂小姐 - do kogo należy
Miss Ti 蒂小姐 to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.
Biedronka: Jesteśmy pewni, że Napoje Miss Ti trafią w gusta Polaków
- Sieć Biedronka nieustannie poszukuje inspirujących i ciekawych produktów do zaoferowania swoim klientom, tym są z pewnością wegańskie lody utworzone przez ambitnego i nietuzinkowego muzyka. Jesteśmy pewni, że ten azjatycki przysmak trafi w gusta klientów Biedronki, nie tylko fanów rapu - mówi Tomasz Brandys, kupiec w sieci Biedronka.
Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kreatywna kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.
Batony Fame MMA w Biedronce
Jednocześnie Biedronka rozwija również współpracę z inną znaną marką, czyli Fame MMA. Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca br. w sklepach sieci dostępny jest 37 gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.
