Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka z lodami od Quebonafide. Produkty Miss Ti przypadną do gustu klientom?

Od 28 lipca br. w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć wegański deser lodowy Miss Ti 蒂小姐. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom rapu jako Quebonafide. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w Biedronce. Inne produkty sygnowane przez rapera pojawiły się wcześniej w Lidlu i Kauflandzie.
Reklama

Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym.

Miss Ti dostępny w sieci Biedronka od 28 lipca

Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca br., zawiera 6 sztuk wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Deser lodowy Miss Ti, fot. at. pras.
Deser lodowy Miss Ti, fot. at. pras.

Wcześniej Quebonafide wszedł ze swoją marką do Kauflandu (napoje i kawa), Lidla (herbaty) oraz Żabki (herbaty).

Marka Miss Ti 蒂小姐  - do kogo należy

Miss Ti 蒂小姐 to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.

 

Biedronka: Jesteśmy pewni, że Napoje Miss Ti trafią w gusta Polaków

- Sieć Biedronka nieustannie poszukuje inspirujących i ciekawych produktów do zaoferowania swoim klientom, tym są z pewnością wegańskie lody utworzone przez ambitnego i nietuzinkowego muzyka. Jesteśmy pewni, że ten azjatycki przysmak trafi w gusta klientów Biedronki, nie tylko fanów rapu - mówi Tomasz Brandys, kupiec w sieci Biedronka.

Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kreatywna kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.

Batony Fame MMA w Biedronce

Jednocześnie Biedronka rozwija również współpracę z inną znaną marką, czyli Fame MMA. Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca br. w sklepach sieci dostępny jest 37 gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.

Batony Fame MMA, fot. mat. pras.
Batony Fame MMA, fot. mat. pras.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum