Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Chmiele Cytrusowe – nowości od Lech Premium i Lech Free 0,0%

Orzeźwienie i świeże cytrusowe nuty smakowe to cechy dwóch nowych pozycji w portfolio Kompani Piwowarskiej: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Nowości dostępne są w sklepach już od marca.
Reklama

Lagery to popularna kategoria piwa. W odpowiedzi na oczekiwania miłośników Lecha portfolio marki powiększyło się o kolejny wariant - Chmiele Cytrusowe w wersji bezalkoholowej i z procentami. Czym różni się nowy lager od znanej wszystkim klasycznej wersji? Poznańscy browarnicy stworzyli recepturę, dzięki której możemy poczuć przyjemny, orzeźwiający zapach chmielu, który łączy nuty cytrusowe i żywiczne. Produkty dostępne są w butelkach i w puszkach o pojemności 500 ml.

Nowe warianty z rodziny Lecha wesprze szeroko zakrojona kampania telewizyjna, digitalowa oraz widoczny branding w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji ATL odpowiada agencja Bardzo, projekty opakowań zostały wypracowane przez PRISM Studio, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.

 

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum