Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coca-Cola wprowadza nową markę na polski rynek

Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka – FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.
Reklama

FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach: fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa; fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej; fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku; fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty oraz fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach FUZETEA pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Nazwa FUZETEA nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję FUZETEA.

– Wierzymy w potencjał marki FUZETEA która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska – mówi Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Promocję marki FUZETEA w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum