Costa Coffee obchodzi 50-lecie swojej działalności. Rusza kampania promocyjna

COSTA COFFEE w tym roku obchodzi 50-lecie swojej działalności. Działania COSTA COFFEE w wersji do domu wspierać będzie dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.
Mocha Italia Signature Blend jest popisową mieszanką COSTA COFFEE. Kawę na jej bazie można zamówić w kawiarniach i kawomatach a od października 2020 roku można przygotować ją w domu. Signature Blend znajduje się bowiem w ofercie kaw paczkowanych. Oprócz niej w kolekcji znajdują się również Signature Blend ciemno palona, Colombian Roast i The Bright Blend, dostępne w formie mielonej, ziarnistej i w kapsułkach.
- Jako Coca-Cola HBC Polska, oficjalny dystrybutor kawy w Polsce, stawiamy na rozwój. Pragniemy zdobywać kolejne rynki naszej jednostki biznesowej – mówi Anna Oleksak, Coffee Capability Manager w Coca-Cola HBC Polska.
Wyrazem jubileuszowego świętowania jest specjalnie przygotowana kampania, realizowana pod hasłem „Tworzymy COSTA COFFEE od pół wieku”. Akcja obejmuje działania digital – kampanię video oraz wsparcie PR. W punkcie sprzedaży, w których dostępna jest paczkowana kawa COSTA COFFEE, pojawiły się specjalne materiały POS oraz uruchomiono przygotowane na tę okazję mechanizmy promocyjne.
Za strategię, kreację i produkcję jubileuszowej kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR z zakresu branded content realizuje agencja Big Picture.

- Cz 20:27 Kaufland: Redukcja wynagrodzenia wpływa negatywnie na morale załogi. Stawiamy...
- Cz 20:22 Setki majtek wysłano do premiera Francji. Sklepy z bielizną żądają zniesienia...
- Cz 19:09 Rekordowa liczba transakcji na rynku parków handlowych
- Cz 18:18 8 mld euro na cyfryzację firm
- Cz 18:17 Minister rozwoju: odmrażanie gospodarki trzeba rozpocząć po majowym weekendzie
- Cz 17:17 Sprzedaż detaliczna wyraźnie powyżej oczekiwań rynku
- Cz 15:39 Ponad połowa Warszawiaków robi zakupy spożywcze online
- Cz 15:24 Polomarket rozwija usługi mobilne
-
Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
QUIOSQUE przenosi sklepy z galerii handlowych do hoteli
-
Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
-
Sukces lodów Ekipy "Friza" zaskoczył producenta. Youtuberzy mają dziś potężną...
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
Wydajność i technologia - na tym opiera się Biedronka w 2021 roku
-
Dokąd zmierza hurt? Eurocash i Specjał zatrudniają specjalistów
-
JOKR chce dostarczyć zakupy w 15 minut. Tworzy darkstores
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
28,83
-
Śr
18,53
-
Min
11,90
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.