Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Czarny DayUp z aktywnym węglem już na rynku

DayUp Black to nie tylko kolejny wariant smakowy jogurtowej przekąski DayUp, to pierwszy w Polsce produkt spożywczy w masowej dystrybucji z węglem aktywnym.
Reklama

Ten innowacyjny produkt stworzony został, jak wszystkie inne produkty marki DayUp, w duchu „czystej etykiety” tzn. nie zawiera konserwantów, dodanego cukru, ani innych sztucznych dodatków.
Węgiel aktywny pochodzący z popielonej skorupy kokosa to naturalny antyoksydant, absorbujący i oczyszczający organizm z toksyn. W skład produktu wchodzą musy owocowe, w tym z jeżyn i z czarnej porzeczki, jogurt naturalny oraz płatki gryczane i owsiane.

Nowość DayUp Black wprowadzany jest do dystrybucji w styczniu i lutym 2018r. Będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 2,99 zł za opakowanie 120g.

Marka DayUp należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum