Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Danio Dwie warstwy – nowość wśród serków homogenizowanych

Marka Danio znowu zaskakuje konsumentów: do sklepów wkracza Danio Dwie warstwy. Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się pyszna warstwa w trzech wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem „Odkryj drugą warstwę”.
Reklama

Nowość od Danio składa się z kremowego serka o smaku śmietankowym oraz pysznej warstwy w trzech smakach: z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym. W tej odsłonie każdy znajdzie coś dla siebie: zarówno fani kuszącego karmelu, jak i smaków owocowych.

Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.
 
Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15’’ spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na przekazie „Danio pozytywnie nastraja”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum