Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi

Drobimex wprowadza na rynek nową linię produktów „Veggie”. W jej skład wchodzą cztery w 100% roślinne wyroby, które są alternatywą dla tradycyjnych wędlin. Producent poszerza swoją ofertę o produkty bezmięsne, by lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów będących na diecie wegańskiej i wegetariańskiej.
W ostatnich latach Drobimex zainwestował ponad 70 mln euro w unowocześnianie swoich zakładów produkcyjnych. Wyposażenie goleniowskiego zakładu w nowoczesną linię plasterkowania i pakowania wartą ponad 5 mln euro pozwoliło firmie zwiększyć produkcję wędlin z 80 do 400 ton miesięcznie. Kolejna modernizacja zakładu w Goleniowie, która rozpoczęła się w grudniu 2020 roku, pozwoli ponownie zwiększyć produkcję wędlin do 465 ton miesięcznie.
Dzięki modernizacjom Drobimex każdego roku poszerza swój asortyment o nowe wyroby - w tym roku wprowadza 4 nowości z linii „Veggie”.
- Nasz nowy asortyment jest odpowiedzią na potrzeby rynku, które zawsze skrupulatnie obserwujemy. Jako producent mięsa i wędlin z drobiu podjęliśmy wyzwanie, aby stworzyć coś zupełnie nowego. Nasze w 100% roślinne produkty z linii Veggie są przygotowane nie tylko dla wegan i wegetarian, ale również dla tych, którzy chcą odkrywać nowe smaki, są także odpowiednie dla osób będących na diecie bezglutenowej. Linia „Veggie” nie zawiera nie tylko mięsa, ale także soi, gdyż jako firma chcemy przyczyniać się do ochrony lasów tropikalnych przed wycinką pod uprawę soi – wyjaśnia Klaus Roppel, prezes firmy Drobimex.
W nowej, bezmięsnej linii Drobimex oferuje trzy rodzaje produktów krojonych, tj. Plasterki w stylu Salami, Plasterki w stylu paprykowym i Plasterki w stylu szynki oraz Przekąskę roślinną w formie parówek. Opakowania produktów mają charakterystyczny, miętowy kolor i oznaczone są logiem linii „Veggie”.

- 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- Sb 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
23,40
-
Śr
16,84
-
Min
12,58
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.