Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Gerber wprowadza ekologiczne produkty dla niemowląt

Żywność ekologiczna staje się coraz bardziej popularna. Marka Gerber podąża za tym silnym trendem i wprowadza linię certyfikowanych produktów ekologicznych Gerber Organic.
Reklama

Dostrzegając zalety, jakie niesie dla środowiska, społeczeństwa i jednostki idea rolnictwa ekologicznego, marka Gerber podjęła działania mające na celu stworzenie receptur ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci. Wynikiem wielomiesięcznej pracy zespołu specjalistów jest linia Gerber Organic, która do sprzedaży trafi na początku grudnia. Nowa linia obejmować będzie:

• 4 kompozycje warzywne przeznaczone dla niemowląt po 4. lub 6. miesiącu życia, zawierające rzadko dotychczas obecne w daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat); dostępne w słoiczkach 125g;
• 4 kompozycje owocowe, z których każda przeznaczona jest dla niemowląt po 4. miesiącu życia i składa się z 2 lub 3 dobrze znanych owoców; dostępne w słoiczkach 125g
• 3 jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach (90g), przeznaczone dla niemowląt po 4. miesiącu życia.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.