Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hello Day! zaprezentuje swoje portfolio na Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, co jedzą. Dlatego poszukują produktów, które pomagają zachować zbilansowaną dietę i składają się z prostych, niskoprzetworzonych składników. Z odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów wychodzi firma Agus, prezentując markę Hello Day!. O benefitach tych produktów eksperci firmy opowiedzą podczas zbliżającego się Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Reklama

Agus jest firmą spożywczą, która w swoim portfolio posiada takie marki jak: Royal Milk, Olimp Milk, Diamond Milk, Imperial, Pride, Majestic, Milmo, Milky, Hello Day! i Hello Day! ESSENTIALS. Obszary działania firmy to głównie Afryka, Ameryka Środkowa, Bliski Wschód i Europa.

- Agus intensywnie pracuje nad rozwojem sieci dystrybucyjnej w Polsce i zagranicą. Obecność na FRSiH to naturalna konsekwencja naszej strategii biznesowej. Zawsze jesteśmy tam, gdzie rozmawia się o trendach i potrzebach konsumentów, bo naszą misją jest tworzenie produktów, które na te potrzeby odpowiadają – komentuje Andrzej Mirowski, Dyrektor Komunikacji Agus.

Podczas FRSiH Agus zaprezentuje m.in. Hello Day! smoothie, które składa się z naturalnych przecierów, soków owocowych i mleka kokosowego, bez tanich wypełniaczy. Smoothie od Agus jest produkowane w technologii aseptycznej. Napój ma długi, 12-miesięczny termin przydatności do spożycia, a jego logistyka nie wymaga kontrolowanej temperatury, co ma istotny wpływ na optymalizację kosztów w łańcuchu dostaw. W sklepie Hello Day! smoothie może być eksponowane w dwóch obszarach: na półkach i w lodówkach, w pełni uzupełniając ofertę spożywczą i kategorię „to go”. Płynna przekąska oferowana jest w trzech smakach: passion fruit, ananas i mango.

Drugim z produktów, które Agus pokaże na Forum Rynku Spożywczego i Handlu są Hello Day! Honey Nut Bars. Batony składają się wyłącznie z naturalnych składników. Zawierają prażone orzechy oraz 20% miodu kwiatowego. Są dostępne w trzech smakach: sól morska, żurawina i ciemna czekolada. 

Przekąska w butelce Hello Day! Smoothie jest już dostępna m.in. na Węgrzech (Rossmann, Spar, Muller), w Chorwacji (Konzum, Plodine, Tommy, Bipa), na Słowacji (Mercator) i w Polsce (Orlen, Circle K, Frisco, Żabka Jush, Delio, Auchan, Medicover).

– O wszystkich produktach oferowanych przez Agus pod brandem Hello Day! będziemy opowiadać na naszym stoisku podczas FRSiH. Zapraszamy do spotkania i rozmowy o możliwościach współpracy – komentuje Andrzej Mirowski.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum