Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hochland z gotową propozycją na sezon grillowy

Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno-letnim. Niezależnie od tego, czy wolimy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję, coraz częściej i chętniej sięgamy także po sery. Do sezonu przygotowana jest już marka Hochland, która proponuje nie tylko swoje sery sałatkowe, ale przede wszystkim grillowe.
Reklama

Grill w gronie znajomych to stały punkt w kalendarzu niejednego Polaka. Eksperci wskazują, że prawie 70% z nas grilluje, a pikniki i biwaki na świeżym powietrzu lub w przydomowym ogródku czy na tarasie, to wręcz narodowa tradycja. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich sprzedaż w tym czasie generuje ponad 50% rocznego obrotu. Hochland proponuje całą gamę produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

Do sałatek Hochland proponuje sery typu greckiego. Do wyboru jest klasyczna wersja w bloczku –  tradycyjna, z ziołami lub lekka oraz w kostkach bez oleju. Portfolio uzupełniają warianty w gotowej zalewie oleju z oliwkami i papryką lub z ziołami. Wystarczy dodać sałatę lub inne ulubione warzywa i pyszne danie w śródziemnomorskim klimacie gotowe. Na grilla Hochland poleca zaś rozpływający się w ustach naturalny camembert, który stanowi doskonałą przekąskę w letnim stylu. Z kolei medaliony skrywające wspaniale topiący się ser – klasyczne bądź z pomidorami i bazylią – będą idealne dla wszystkich fanów intensywnego smaku. Można je serwować samodzielne jako sycące danie lub dodatek do sałatek czy mięs.

 

W kreowaniu nowych „grillowych smaków” nie ma żadnych ograniczeń – liczą się wyłącznie dobre inspiracje i kulinarna wyobraźnia. Dzięki nim i serowym akcentom można stworzyć pyszne autorskie dania, które zachwycą podniebienia wszystkich zaproszonych na grilla – zachęca Wyrzykiewicz i dodaje: Planujemy wsparcie sprzedaży naszych grillowych i sałatkowych serów w okresie wiosenno-letnim. Kampania wizerunkowo-informacyjna obejmie sferę digital i social media. Będziemy obecni na TikToku, Instagramie oraz Facebooku, zaprosimy również do współpracy topowych influencerów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum