Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Janusz Palikot wprowadza na rynek polską gorzałkę Tenczyńska Okovita

Janusz Palikot, niespełna rok po zbiórce crowdfundingowej mającej na celu przywrócić świetność tradycyjnej, małopolskiej gorzałki – Okovita, zaprezentował rezultat przedsięwzięcia. To 7 destylatów pod marką Tenczyńska Okovita, powstałych na bazie ziemniaków, zbóż, a także piwa. Wszystkie już można kupić w internecie, a do końca roku także w sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
Reklama

– Minął rok od kampanii crowdfundingowej, który poświęciliśmy na realizację założeń i obietnic złożonej inwestorom. Przedpremierowo zaprezentowaliśmy Okovitę ponad 1300 akcjonariuszom, którzy rok temu powierzyli nam swoje pieniądze. Teraz możemy przedstawić produkt konsumentom w całej Polsce. Mimo utrudnień związanych z lockdownem, dołożyliśmy starań, by produkt ujrzał światło dziennie w zakładanym terminie – mówi Janusz Palikot.

Okowita to alkohol wysokoprocentowy, który tradycyjnie wytwarzany był na terenie Małopolski, na bazie zbóż i ziemniaków, w procesie trzykrotnej destylacji. Obecnie Tenczyńska Okovita nawiązuje do tego szlachetnego trunku, tworząc destylaty w siedmiu wariantach smakowych. Cztery premierowe odmiany Tenczyńskiej Okovity destylowane w miedzianym alembiku z udziałem roślin, to: Ziemniak, Żyto, Pszenica i Jęczmień. Pozostałe trzy to tzw. Bierbrandy, czyli wysokoprocentowe alkohole otrzymywane z destylacji piw: Koźlak, Pils i RIS. Cena za butelkę 0,5 l wynosi od 130 zł do 200 zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum