Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Karolina Gilon wypromuje wina z Nowego Świata od JNT


JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile.
Ich ambasadorką została Karolina Gilon, prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie podpisano umowę o współpracy.
Reklama

Wina będą dystrybuowane w największych sieciach retail w Polsce. W ofercie znajdą się białe wina,
jak Sauvignon Blanc czy Chardonnay, w zakręcanych butelkach.
Oferta Freeway obejmuje kalifornijskie smaki: Chardonnay, lekkie Zinfandel Rosé oraz Cabernet Sauvignon. W kolekcji The Moonlight Lake znajdują się australijskie szczepy: Chardonnay oraz Shiraz. Propozycje z chilijskiej kolekcji Los Flamingos to: Cabernet Sauvignon Sauvignon Blanc oraz Chardonnay.
Ambasadorką kolekcji win z Nowego Świata, oferowanych przez JNT Group, została Karolina Gilon prezenterka telewizyjna i modelka.

Intensywna kampania marketingowa pod hasłem „Ten jeden krok do Kalifornii” obejmie komunikację w punktach sprzedaży oraz w social mediach. Zaplanowano także działania z zakresu influencer marketingu i PR.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum